Forum www.vampircity.fora.pl Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
we wszystkich wariacjach (czyli unoszeniem n├│g, przenoszeni

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.vampircity.fora.pl Strona G│ˇwna » Poznajemy nowych u┐yktownikˇw ;] Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
we wszystkich wariacjach (czyli unoszeniem n├│g, przenoszeni
Autor WiadomoŠ
Juukla
familiant



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Post we wszystkich wariacjach (czyli unoszeniem n├│g, przenoszeni
Calutki topik przeczyta┼éam z ogromnym zaciekawieniem Ja od jutra zaczynam r├│wnie┼╝ g┼éod├│wk─Ö lecznicz─ů ale r├│wnie┼╝ zale┼╝y mi na schudni─Öciu Kilka razy juz stosowa┼éam 2 dniowa g┼éod├│wke i my┼Ťl─Ö , ze przyszed┼é czas aby zwi─Ökszy─ç poprzeczk─Ö Przeczyta┼éam kosi─ů┼╝ke Ma┼éachowa dwa lata temu ale jako┼Ť nigdy nie mia┼éam odwagi zastosowa─ç d┼éu┼╝szej g┼éod├│wki.
[link widoczny dla zalogowanych]
moja operacje tez za tyle gdzies bedzie wiec jak cos nie ma sprawy- przejdziemy przez to razem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i powiem tak totalne dno..,fryzjerzy bez pojecia sama musiałam mowic co chce bo jak chcialam zeby fryzjer mi doradzil to nic mi nie umiał zaproponować....
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja mama kiedys sobie zwezala dzinsy wlasnie tylko w pasie. [link widoczny dla zalogowanych] Troch─Ö uporzadkowanych informacji:
te klamry metalowe pomagaj─ů , ja mia┼éam za┼éo┼╝on─ů ale za s┼éabo Ja wol─Ö si─Ö do takich wyrwanych z kontekstu liczb nie ustosunkowywa─ç bo trzeba si─Ö domy┼Ťla─ç tego co jest tam napisane. Czy macie jakie┼Ť nowe wie┼Ťci z frontu fryzjerskiego. Witaj Kici !!! Nie stosuje lewatyw w sposob jaki opisujecie ale w miare regularnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Sposobami ktore istnieja ktore sa skuteczne, malo kosztowne i jedyne czego wymagaja to minimum wiedzy. Portugalia - 26 pkt. Pojechalabym i mysle ze mialo by to sporo plusow bo Poza tym strzy┼╝enie ekspresowe, niedok┼éadne, nieprecyzyjne. -nie jad┼éam bia┼éego pieczywa (tylko wasa lub pe┼énoziarniste) Skad wzielyscie ten bigos i pomidory ? propos basenu - ┼Ťwietny pomys┼é, naprawd─Ö cz┼éowiek si─Ö relaksuje i zapomina o ca┼éym ┼Ťwiecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j m─ů┼╝ co drugi dzie┼ä chodzi na si┼éowni─Ö a ja nie umiem si─Ö od niego zarazi─ç tym nawykiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w oxfordzkiej jak ja bylam dopuszczali na godzine jak zamowilas w dwie osoby to byly 2 godzinki przy okazji mozna tam wejsc pod biurko i naladowac telefon to dopiero byla sztuka przetrwania i nie wiem czemu macie taki problem ze znalezieniem mieszkania pelno ogloszen w sieci a za 400 funtow mozna juz kupic sobie przyczepe do samochodu i przemieszkac pare tygodni na tanim polu namiotowym wtedy masz i adres
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po 2 to nic nie zniknie na stałe...nie ma bata...
[link widoczny dla zalogowanych]
Co wi─Öcej, Panie maj─ů w salonie grzyba na ┼Ťcianie, pomimo, ┼╝e salon ┼Ťwie┼╝o po remoncie. Nie jestem fank─ů ┼éykania jakiejkolwiek chemii i tabletek- ┼éyka┼éam dopiero wtedy gdy lekarz stwierdzi┼é niedob├│r.
Porozmawiaj z lekarzem w szpitalu o swoich obawach.
Pozdrawiam !
32/204-14-53.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja ostatnio by┼éam na fotoodm┼éadzaniu w Krakowie i zap┼éaci┼éam naprawde bardzo ma┼éo, bo kole┼╝anka mia┼éa karte b&h.z reszt─ů same zobaczcie nawww.bhclub.pl
[link widoczny dla zalogowanych]

zapomniałabym... [link widoczny dla zalogowanych] Z rana ..
zastanawia mnie czy wiek ma jakis wplyw na wasze odpowiedzi ! Mam nadziej─Ö, ┼╝e wiesz, ┼╝e ja teraz ┼╝artuj─Ö Chcialabym kupic szampon, odzywke i maske do wlosow z jednej linii. Do tej pory mia┼éam ┼╝ele, ale chc─Ö si─Ö przerzuci─ç na akryle, a moja kosmetyczka ich nie robi, wiec musze poszukac kogo┼Ť innego... I teraz dostalam okres. [link widoczny dla zalogowanych]
do kolezanki powyzej wiesz co ty masz juz anoreksje jak uwazasaz ze nie jestes chud bo chyba ty napisalas o sobie ze wazysz 50 kg??a mzoe sie pomylilo cos mi? W moim Trade te┼╝ my┼Ťleli┼Ťmy nad tym tematem ale nic nie wypali┼éo.Jak kto┼Ť co┼Ť wymy┼Ťli to prosz─Ö o meile a pozatym musz─Ö ko┼äczyc bo ju┼╝ ledwo zipi─Ö taki zapi***z dobrze ┼╝e si─Ö troch─Ö och┼éodzi┼éo.Pozdrawiam wszystkich wyzyskiwanych przez ┼╗ywca. lecz to jest koszmar bo zrobi┼é mi sie ca┼éu palec spuchniety i w tym miejscu gdzie wrasta jest taka chocby sk├│ra kt├│ra naros┼éa Niestety takie czasy teraz prac─Ö maja tylko profesjonalni fryzjerzy. A czy na pierwsza wizyte posz┼éy┼Ťcie same czy z mam─ů a mo┼╝e przyjaci├│┼ék─ů ? james brown- sex machine Sama jestem ciekawa jak wyglada taki zabieg - i czy on w og├│le boli ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj big-mamo
Tylko i wylacznie lewatywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie kciuki za mnie a ja za was W nas jest siła i damy rade
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
B─Öd─Ö tu wpada─ç ┼╝eby da─ç zna─ç o rezultatach.
mam wra┼╝nie, ┼╝e organizm sie dopiero przestawia.
chodze do szkoly kosmetycznej i bardzo potrzebna mi jest jedna informacja, otoz jak sie nazywa mezczyzna ktory wykonuje zawod kosmetyczki.

Przy srednio 6 godzinnym procesie trawienia daje to maxymalnie 90g tluszczu z posilku.
[link widoczny dla zalogowanych]
by┼éa┼Ť/e┼Ť operowana/y a moze czekasz na operacj─Ö? Witajcie, mam podobne pytanie co wy┼╝ej kole┼╝anka a mianowicie szukam opini na temat Centrum Zdrowia i Urody Chanta'l na Karolkowej.
Czy to takie a┼╝ straszne ┼╝eby odstawi─ç tabse?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biega─ç czy te┼╝ ─çwiczy─ç intensywnie?
CZEŚC WSZYSTKIM DOLNOŚLAZACZKA!!!!
Mona - te┼╝ mam problemy z piciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie si─Ö!
pom├│┼╝cie co zrobi─ç!!!

Spr├│buj─Ö wi─Öc jeszcze raz.Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] 1.
Ja tez sie czu┼éam l┼╝ejsza, mia┼éam dobry humor, fajne uczucie. Tak wiec malzenstwo bylo od poczatku niewazne bo on nie nadawal sie na m─Öza -powod uzaleznienie od rodzicow czyli nie mogl podjac podstawowych obowiazkow malzenskich z przyczyn natury psychicznej. jak zwyk┼ée szmaciaki. bylam wczoraj na basenie i wszystko na szczescie bylo ok sprawi, ┼╝e dziewczyna b─Ödzie wygl─ůda─ç o wiele szczuplej? [link widoczny dla zalogowanych]
SKŁAD: To nie jest dzialanie sobie na mozg psychotropami,to nie sa mordercze cwiczenia to nie sa w koncu jakies dziwne wynalazki ktorymi katuja sie ludzie na dietach. Anny Zajdel (w Warszawie, ul. witajcie i ratunku!!!!!!!!!!tydzien temu wylazl zza grzejnika pajak srednica ok 8-10cm glowa z brzuchem jakies 2cm.za pare dni wyszly jeszcze 2 pozniej 1i jeszcze nastepnego dnia 1 jestem przerazona sa obrzydliwe pomozcie prosze!!!!!!czy one maja jakies gniazda i ile ich mozna sie spodziewac? dodatku tez idzie . takie tematy powinne być usuwane . Kwas może jest kosztowny - ale bardziej przewidywalny.
[link widoczny dla zalogowanych]
w podr─Öcznym =10kg-->to wystarczy na jedzonko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Paznokiec jest juz prawie calkowicie wyprowadzony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

grrr :
[link widoczny dla zalogowanych]
syn Anny Korcz- Jan
[link widoczny dla zalogowanych]
w kupie siła podoba mi się to
[link widoczny dla zalogowanych]
Egipski szejk Ishaq Huwaini namawia dzihadyst├│w do zabierania na targ niewolnik├│w ÔÇ×lup├│w wojennych, gdzie ÔÇ×sprzedaje sie niewolnice i konkubiny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

halo??? [link widoczny dla zalogowanych] Pij─Ö t─ů pierwsz─ů herbatk─Ö (SPALANIE) ju┼╝ ze cztery dni.
Monika 24 ale ja to bede miec robione prywatnie a nie na kase chorych.Najpierw ide na konsultacje i zobacze co mi powie Pani doktor wizyta 80 zl a kazdy zabieg 400 zl ale mam nadzieje ze jakiegos efektu bede mogla sie spodziewac Pozdrawiam pa Szczerze, na sam─ů my┼Ťl, ┼╝e przede mn─ů kolejne dni, nie czuj─Ö rado┼Ťci. DZIEKIE ,prosze o maile kto ostatnio wyrabial takowa ksiazeczke Wi─Öc jak przesta┼éam go u┼╝ywa─ç, korzysta┼éam tylko z przelewania wrz─ůtkiem, to w ko┼äcu przesta┼éam walczy─ç z ple┼Ťniawkami ehh ostatnio ma┼éo czasu i jeszcze necika nie mia┼éam w ogole buuu strasznie jakos tak dziwinie. [link widoczny dla zalogowanych]
chodzi Ci o ten polski zesp├│┼é co to ┼Ťpiewa┼é \Tyle chcia┼éem Ci da─ç \ i \W tak─ů cisz─Ö\? Pom├│┼╝cie mi, nie chc─Ö i┼Ť─ç po raz kolejny do tego konowa┼éa!!!! czy kt├│rej┼Ť z Was uda┼éa si─Ö taka akcja, przynosz─ůc po┼╝adane efekty? ┼╝e paranoja rozmiar├│w stanik├│w powoli znika - por├│wnanie stanu sprzed np. grapka to ty gdzie bedziesz miala to operacje robina i pozniej pa tej operacji sa jakies rehalibitacje pozdrawiam pa my mamy s┼éaba siln─ů wole to musimy z grubej rury Ewentualnie Diphenhydramine 25 mg.
Kiedy┼Ť zabieg wykonywa┼éam u kogos innego ale po pozytywnych opiniach na forum stwierdzi┼éam, ze spr├│buje u tej Pani doktor.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie 5 dzień i tylko -2,2kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Firanki sie nie prasuje bo ┼╝├│lknie.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Pi▒ 6:45, 11 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.vampircity.fora.pl Strona G│ˇwna » Poznajemy nowych u┐yktownikˇw ;] Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin